Похожденията на Тайгър Уудс застрашават приходите му
Рекламите с участието на голфъра Тайгър Уудс изчезнаха от прайм-тайма на щатските ефирни телевизии и от много кабелни програми, след новините за неговите извънбрачни връзки, информира Bloomberg, позовавайки се на данни на Nielsen Co.
Последната реклама с участието на Тайгър Уудс, излъчена в прайм-тайма, е бил 30-секунден спот на Gillette Co, според Nielsen. Рекламите с участието на Уудс също така не присъстваха и в редица от спортните предавания през уикенда, включително мачовете от Националната футболна лига (NFL).
През миналия уикенд не е имало никакви реклами с Тайгър Уудс по време на тези мачове.
Образът на голфър номер едно в света беше опетнен, след като той катастрофира с колата си пред дома си в Орландо, Флорида, а след инцидента започнаха да се появяват информации за негови извънбрачни връзки.
Уудс се свлече от шесто на 24-то място в класацията на знаменитостите рекламни лица, според индекса Davie Brown, който измерва способността на личностите на влияят на потребителите.
Уудс има договори за реклама с Accenture Plc, Nike Inc., Gatorade на PepsiCo Inc, часовниците Tag Heuer, Electronic Arts Inc. и Gillette на Procter & Gamble Co.
Годишните приходи на спортиста в размер на 110 млн. долара (по изчисления на сп. Forbes) от реклами и наградни фондове зависят от репутацията му сред потребителите.
Уудс е четвъртата най-високо платена знаменитост в света за 12 месеца до 30 юни, според Forbes. През октомври той се превърна в първия спортист спечелил 1 млрд. долара по време на кариерата си.