Коя е любимата марка на българите?
В първия етап на класацията "Любимите марки" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт BGBusiness REVIEW, потребителите избраха 126 марки, които ще продължат в надпреварата за титлата „Любима марка".
В номинациите се включиха над 1800 потребители. Във всички 21 категории във втория етап продължават 6-те марки, събрали най-много номинации, съобщиха за Profit.bg организаторите.
Вторият етап на класацията ще се проведе от 15 до 23 февруари 2010 г. о време на тези 9 дни потребители ще имат възможността да гласуват за това, кои марки ще продължат в третия етап от класацията. Във втория етап всеки консуматор ще може да посочи поне 3 марки в категория.
126-те марки (подредени по азбучен ред в категорията си), които се класираха за втория етап са:
Високо-алкохолни напитки | Нисоко-алкохолни напитки | Без-алкохолни напитки | Захарни и шоколадови изделия |
Абсолют | Бакарди | Девин | Lindt |
Бургас 63 | Бейлис | Капи | Milka |
Бушмилс | Загорка | Кока Кола | Nestle |
Джак Даниелс | Каменица | Пепси | Победа |
Джеймисън | Мартини | Присан | Своге |
Финландия | Шуменско | Пфанер | Черноморец |
Хранителни продукти Парфюмерия и козметика Облекла и обувки Спортни стоки Интериор и обзавеждане Барбекю Кинг Boss Adidas Adidas АИКО Белла Bulgari Benetton Diamond Арон Данон Dior Diesel Nike Como Леки L’Oreal Mango Puma IKEA Маджаров Nivea Miss Sixty Reebok Martineli Тандем Paco Rabanne Puma Rossignol Явор