В първия етап на класацията "Любимите марки" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт BGBusiness REVIEW, потребителите избраха 126 марки, които ще продължат в надпреварата за титлата „Любима марка".

В номинациите се включиха над 1800 потребители. Във всички 21 категории във втория етап продължават 6-те марки, събрали най-много номинации, съобщиха за Profit.bg организаторите.

Вторият етап на класацията ще се проведе от 15 до 23 февруари 2010 г. о време на тези 9 дни потребители ще имат възможността да гласуват за това, кои марки ще продължат в третия етап от класацията. Във втория етап всеки консуматор ще може да посочи поне 3 марки в категория.

126-те марки (подредени по азбучен ред в категорията си), които се класираха за втория етап са:

Високо-алкохолни напиткиНисоко-алкохолни напиткиБез-алкохолни напиткиЗахарни и шоколадови изделия
АбсолютБакарди Девин Lindt
Бургас 63БейлисКапиMilka
БушмилсЗагоркаКока КолаNestle
Джак ДаниелсКаменица ПепсиПобеда
ДжеймисънМартиниПрисанСвоге
ФинландияШуменскоПфанерЧерноморец

Хранителни продуктиПарфюмерия и козметикаОблекла и обувкиСпортни стокиИнтериор и обзавеждане
Барбекю КингBossAdidasAdidasАИКО
БеллаBulgariBenettonDiamondАрон
ДанонDiorDieselNikeComo
ЛекиL’OrealMangoPumaIKEA
МаджаровNiveaMiss SixtyReebokMartineli
ТандемPaco RabannePumaRossignolЯвор

Черна техникаБяла техникаМобилни телефониАвтомобилиLGAriston AppleAlfa RomeoPanasonicElectroluxBlackBerryAudiPhilipsGorenjeHTCBMWPioneer / JVCIndesitNokiaMercedes-BenzSamsungWhirpoolSamsungOpel SonyZanussiSony EricssonToyota

Заведения за обществено храненеФинансови институцииIT продуктиЗастрахователиВикторияДСКAppleАлианцHappyОББAsusАрмеецKFCПИБDellБул ИнсMc Donald’sПощенска банкаHPБулстрадSubwayРайфайзен банкMicrosoftДЗИУгоУникредит БулбанкSonyЛев Инс

БГ СайтЕлектронни медииПечатни медииТелекомуникацииаbv.bgБТВКапиталCableTeldir.bgДарикMaximGlobuldnes.bgDir.bgМениджърMegalan Nethаррy.bgDnes.bgСтандартMtelhttp.bgNews.bgТрудSpectrum Netsportal.bgНова ТВ24 часаVivacom