БенчМарк с нови услуги за своите клиенти
Една от най-новите услуги на инвестиционен посредник БенчМарк е BenchMark Clients, коментира в специално интервю за Profit.bg - Деница Христова, изпълнителен директор на посредника.
Секцията предоставя възможност на клиентите да виждат по всяко време и от всякъде своите позиции, състоянието на портфейла си и какво е неговото салдо в трите платформи, предоставяни от БенчМарк.
Това, което дава допълнително удобство, като по всяко време клиентите могат да пуснат електронна заявка за теглене или внасяне на средства чрез виртуален постерминал, или Е-pay.
Другите възможности на услугата са достъп за регистрация за семинари за реални клиенти или участие в уебинари с гостуващи лектори, допълни Христова.
Така в секцията клиентите могат да следят и информацията за натрупаните бонус точки по програма „лоялен клиент", един от последните продукти на инвестиционния посредник.
Бонус програмата се базира на точки, които клиентите получават за всяка изтъргувана сделка в една от платформите които се предлагат.
Получава се стартов пакет от точки в зависимост от годината, когато клиентите са си открили сметка в посредника, като стартов пакет от точки ще получат и новите клиенти, открили своя сметка. Има голямо разнообразие и на тарифните планове и бонус програми, към които клиентите могат да се включат, сподели Христова.
Само три месеца след старта на търговията на БФБ - BG Trader, платформата бе обновена с над 25 нови функционалности. Тяхната цел е подобряване на бързината и улеснение за клиентите да вземат инвестиционни решения.
Най-много нововъведения могат да се открият в графа „Графики", където инвеститорите могат да правят своите технически анализи въз основа на които да вземат по-добри и обусловени решения.
Клиентите могат да бъдат уведомявани с e-mail, или звуков сигнал при изпълнение на сделка по предварително зададено ценово ниво.
Имайки предвид, че няколко от по-големите посредници пуснаха нови платформи за търговия на БФБ, като алтернатива на COBOS, е нормално клиентите да се прехвърлят към тях, коментира Христова.
Тази тенденция ще се запази и тя e отговор на нарастващата нужда от получаване на по-добри и качествени услуги, даващи повече възможности на инвеститорите при вземане на инвестиционни решения.