Пощенска банка стартира Interactive Voice Response система
Центърът за обслужване на клиенти на Пощенска банка вече работи с нова система за управление на клиентски обаждания чрез Interactive Voice Response (IVR) меню. Новата система ще улесни клиентите на банката, когато търсят информация за всички банкови продукти и услуги или при нужда да блокират изгубени или откраднати карти и сметки, информираха от финансовата институция.
Центърът за обслужване на банката се избира безплатно на телефон 0800 18 000 от цялата страна, включително от мобилни телефони. На денонощно обслужване ще продължат да разчитат и картодържателите на банката, както и всички търговци с инсталирани ПОС терминали на банката.
IVR системата позволява на клиентите на банката да получат лесно и удобно по телефона си информация или съдействие на български и английски за:
Блокиране на банкови карти и интернет банкиране
Интернет банкиране и ПОС терминални устройства
Информация за банкови карти и сметки, включително всички кредитни и дебитни карти, издавани от банката, информация за разплащателни, депозитни сметки и спестявания
Информация за кредити, в това число потребителски и жилищни кредити, както и кредити за малкия бизнес
Обща банкова информация и промоции: актуалните към момента промоции, преференции по сметки за превод на заплати, информация за сделки с акции, репо сделки, взаимни фондове.