С 3.7% са нараснали продажбите на LG Electronics в световен мащаб до 11.9 млрд. долара за първото тримесечие спрямо същия период на миналата година.

Консолидираната оперативна печалба за периода януари-март 2010 г. за всички корпоративни подразделения се е увеличила с 2.6%, като достига 462 млн. долара.

В България развитието на LG Electronics надминава общия тренд, като локалният клон на компанията бележи ръст на продажбите от 29% спрямо същия период на миналата година.

Подразделението за потребителска електроника е отчело ръст на приходите от 20% спрямо същия период на 2009 г. в световен план, като продажбите са на обща стойност 4.5 млрд. долара. Основна причина за това е търсенето на плоскоекранни телевизори, което е продължило да нараства. Корейската компания е продала 5.2 млн. LCD телевизора, с което бележи ръст от 62%.

В България са постигнати дори по-добри резултати, като продажбите на черна техника са нараснали с 45% спрямо периода януари-март 2009 г.

Домакинските електроуреди на LG Electronics също отчита сериозен ръст с 8% повишаване на продажбите в глобален план спрямо същия период на миналата година, достигайки 2.1 млрд. долара.

В сегмента на мобилните комуникации пазарният дял на LG у нас се е повишил с близо 25% в сравнение с последното тримесечие на 2009 г. Компанията вече държи 13% от пазара на мобилни телефони в България.

Увеличение на продажбите с 15.4% е отбелязано от подразделението „Бизнес решения". Тук основен двигател на ръста е търсенето на монитори и други IT решения, което е особено активно в Европа. България не е изключение - у нас продажбите на монитори са нараснали с 22% спрямо същото тримесечие на 2009 г. Глобалното търсене на автомобилни озвучителни системи също е нараснало.