Как да структурираме дейностите по маркетинг и продажби?

Последната месечна среща за София от конкурса „Награда EMPOWER за изключителни млади предприемачи" ще се проведе на 13 май 2010 г. от 18:30 ч. в Зала 6 на НДК.
Тема на месечната среща е "Структуриране на дейностите по маркетинг, продажби и комуникация".
Презентатори на семинара са: Красен Кюркчиев - изпълнителен директор на Фикосота Синтез; Дилян Павлов - изпълнителен директор на Нетейдж; Фредерика Припорска - регионален мениджър "Корпоративни клиенти" в Societe Generale Експресбанк; Стефан Дюлае - изпълнителен директор на EURO RSCG София; Томас Хигинс - председател на Фондация Empower United. Модератор на събитието ще бъде Георги Георгиев - мениджър на Моторола България.
Всички, които желаят да посетят семинара, могат да се регистрират на страницата на Фондация Empower United. Регистрацията е желателна, но незадължителна.
На 19 май ще се състои открита среща за Награда EMPOWER в Пловдив, а на 31 май - във Варна. Детайлите за тези събития ще бъдат обявени по-късно.
Планираните в периода януари - май 2010 г. месечни срещи имат за цел да помогнат на младите предприемачи да структурират своите идеи и да ги оформят в бизнес план. На тези открити обучителни семинари се провеждат дискусии на теми като финансиране, сформиране на екип, ефективен маркетинг и продажби и други, а гост-лектори са изявени български бизнес лидери и експерти.
Конкурсът „Награда Empower за изключителни млади предприемачи" се осъществява от фондация Empower United със съдействието на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма и с подкрепата на Societe Generale Експресбанк.
Партньори на инициативата са и Фондация Моторола, CMS и AES (Ей И Ес).
Програмата се провежда с щедрата подкрепа на американския народ чрез Американската агенция за международно развитие (USAID).
Сн.: Томас Хигинс, председател на Фондация Empower United