Модните линии на звездите са силно волатилни, защото са пряко обвързани с успеха на изпълнителя.

Договорите за реклама пък рядко са за повече от две, най-много три години.

Много звезди съумяват да изградят силна марка, въпреки преходността на славата.

Един от най-успешните е Шон Диди Комбс, който създаде марката си през 1998 и все още има около 500 млн, долара годишна печалба.

Джесика Симпсън отчете 500 млн. долара годишни печалби миналата година за марката си обувки.

Марката на Джей Зи Rocawear съществуваше още преди той да обвърже името си с нея. Та носи печалби от 700 млн. долара годишно. Дрехите с епродават в универсални магазини, както и в някои аутлети.

Най-успешните звезди марки се характеризират с по-ниски цени, предназначени са за масовата публика и се продават в големи и достъпни вериги, като Kohl's, Target и Macy's.

Известно име и ниски цени, обаче, не са гаранция за успех - Сара Джесика Паркър имаше линия дрехи, с цени под 20 долара за дреха и тя фалира през 2008 г.

Марката на Дженифър Лопез Sweetface преустанови дейност през 2009.

От август тази година Мадона стартира своя линия MGIcon, която ще се продава в Macy's.

От 2003 Гуен Стефани (на снимката) лансира своята L.A.M.B. Тя е сред най-успешните звездни линии. Дрехите се продават в по-скъпите магазини.

Джъстин Тимбърлейк лансира своята William Rast в Bloomingdale's и други по-луксозни магазини.