Най-мразените американски компании
Четири авиолинии и четири кабелни телевизии са в списъка на най-мразените компании в САЩ. От Американския потребителски индекс подредиха компаниите, срещу които има най-много оплаквания от гражданите. Очевидно в тези сектори конкуренцията не е така силна, коментират медиите.
В списъка влизат и три големи банки. Единствената голяма банка в САЩ, която не влиза в класацията е Wells Fargo.
Най-малко компании има от сферите на храните и облеклото. Там конкуренцията е голяма и те са просто принудени да глезят клиентите.
Вижте 18-те компании, от които американците са най-недоволни:
AT&T Mobility
Рейтинг на удовлетворение: 69 от 100 души
Най-чести оплаквания: лошо качество, много места са без покритие, няма избор за клиенти на iPhone
DIRECTV
Рейтинг на удовлетворение: 68 от 100 души
Най-чести оплаквания: неочаквани такси ( в това число до 480 долара за прекратяване на абонамент), няколкогодишни договори, лошо качество на местните телевизии, служителите, които набират клиенти са прекалено агресивни. Компанията увеличи цените си през февруари, докато другите в сектора не са предприемели подобна стъпка.
Citibank
Рейтинг на удовлетворение: 68 от 100 души
Най-чести оплаквания: високи такси за овърдрафт и др. оплаквания, типични за големите банки
JPMorgan Chase
Рейтинг на удовлетворение: 68 от 100 души
Най-чести оплаквания: абсурдно високи такси за овърдрафт и др. оплаквания, типични за големите банки
Bank of America
Рейтинг на удовлетворение: 67 от 100 души
Най-чести оплаквания: високи такси за овърдрафт и др. оплаквания, типични за големите банки
McDonald's
Рейтинг на удовлетворение: 67 на 100 души
Най-чести оплаквания: груби служители, които костват на компанията милиони от пропуснати продажби на година, нездравословна храна, въпреки че компанията положи усилия да подобри менютата от 2006 насам, предлагането на играчки, с което се стимулират деца да ядат лоша храна, ниско ниво на контрол в някои франчайзи:
Това е единствената компания в сектора на бързото хранене, която губи точки в класацията, Въпреки това приходите й се покачват.
Cox Communications
Рейтинг на удовлетворение: 67 на 100 души
Най-чести оплаквания: наложиха лимит на клиентите до 2 гигабайта на ден, рестрикции за бит торенти.
Wellpoint
Рейтинг на удовлетворение: 67 на 100 души
Най-чести оплаквания: проблеми с изплащането на медицински застраховки
Con Edison
Рейтинг на удовлетворение: 66 на 100 души
Най-чести оплаквания: бавно обслужване, увеличение на цените
Рейтинг на удовлетворение: 64 от 100 души
Най-чести оплаквания: слаба защита на личната информация
Вечният спор за личните данни, както и непрекъснато променящият се интерфейс на Facebook дават на мрежата резултат, близък до този на някои авиолинии, които традиционно са най-мразените в САЩ.
MySpace
Рейтинг на удовлетворение: 63 от 100 души
Най-чести оплаквания: лоша защита на личната информация
MySpace привлича все по-малко посетители и това поставя компанията в голяма опасност.
American Airlines
Рейтинг на удовлетворение: 63 на 100 души
Най-чести оплаквания: закъснения (20% от полетите са отлетели със закъснение за периода януари - юни 2010), високи такси за багаж.
Delta
Рейтинг на удовлетворение: 62 от 100
Най-чести оплаквания: закъснения (едва 70.2% от полетите през август тази година са пристигнали навреме), високи такси за багаж.
U.S. Airways
Рейтинг на удовлетворение: 62 от 100 души
Най-чести оплаквания: пасажерите се оплакват от почти всичко - от персонала, от самолетите, от чек-ин гишето, както и от цената на билетите и таксите за багаж
Time Warner Cable
Рейтинг на удовлетворение: 61 от 100 души
Най-чести оплаквания: лошо качество на услугите, лимит за 40 гигабайта на месец, таксите се увеличават всяка година, оплакванията от услугата „бизнес класа".
Comcast
Рейтинг на удовлетворение: 61 от 100 души
Най-чести оплаквания: блокирани бит торент сайтове, дълго чакане за техници, увеличаване на цените и мн. други
United Airlines
Рейтинг на удовлетворение: 60 от 100 души
Най-чести оплаквания: дълги закъснения, високи такси за багаж
Charter Communications
Рейтинг на удовлетворение: 60 от 100 души
Най-чести оплаквания: неясно формиране на таксите, лошо обслужване.