Colliers: Заетостта в The Mall ще достигне 100%
Изцяло нови за българския пазар марки ще отворят магазини в най-големия търговски център в България - The Mall в София. С новите наематели в началото на сезона, заетостта в мола ще достигне 100%, съобщиха от Colliers International, изключителен консултант по отдаването на търговските площи в The Mall.
„С новите магазини осигурихме пълна заетост. Освен това разширихме продуктовия микс, като предложихме атрактивни магазини в сегмента на модата, детските стоки и мултимедията. Това е от ключово значение за проекта в ситуация на нарастваща конкуренция между моловете и сме щастливи, че го постигнахме въпреки свиването на плановете за експанзия на много от международните брандове", обясни Иглика Йорданова, мениджър отдел „Търговски площи" в Colliers International.
Сред ключовите нови наематели е английската модна верига Next, която отвори своя първи магазин в България в The Mall. Изцяло новите марки за българския пазар включват още гръцката компания за дрехи Pink Woman и испанския магазин за бельо Oysho - част от добре познатия моден гигант Inditex, който вече присъства в мола с магазини на други свои марки като Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear и Massimo Dutti. През август врати отвориха и монобрандовите магазини на Colin's и Levi's, а през септември се очаква откриването на Esprit.
От октомври за първи път в София в мола ще влезе и Public - верига за книги, мултимедия и електроника. Концепцията й е уникална с това, че е не само шопинг дестинация, но и място за свободното време.
С новата концепция BabyToria, търговският център разширява разнообразието от детски стоки и във възрастовата група от 0 до 5 години и се превръща в задължителна дестинация за всеки родител. Разположена на над 1 000 кв.м, BabyToria ще предложи изключително богат асортимент от бебешки и детски стоки.
Към атрактивните марки детски облекла в края на август се присъедини и B&G, като това е първият магазин на турската компания в България. Сред новите наематели са още и френската марка за детски облекла Okaidi, както и мултибранд магазинът на Mc Baby.