Yahoo! даде възможност да се хвърли поглед към бъдещата идентичност на Интернет търсачката, включително на стремежа си да превърне страниците си по-персонални и по-социални.

Инженерите от компанията демонстрираха нови проукти, средства и услуги, създадени от началото на промяната.

Yahoo! обнови безплатната си електронна поща и вплита Twitter в онлайн страниците си така, че потребителите да могат с по-голяма лекота да публикуват или да виждат обновявания на услугата за микроблогинг.

Тези обновявания вече са в сила за Facebook и позволяват на посетителите да пренасят информация за контактите си от социалната мрежа.

При поставена цел да привлече повече от 600 милиона потребители по света да посещават повече негови страници, Yahoo! започва да се съобразява с потребителите на двете водещи мрежи.

Същото се отнася и за услугата Yahoo! Groups, която дава възможност да се създават малки онлайн общности, базирани върху общи каузи или интереси, като сега всичко това е по-социално и с наподобяващи Facebook нови възможности.