Японски машини препоръчват питиета
&format=webp)
Японски машини за продажба на напитки предлагат на клиентите какво да пият.
Новата машина използва технология за лицево разпознаване, за да "препоръчва" напитките си, като се съобразява с възрастта и пола на клиента.
В резултат продажбите се утроиха спрямо тези от обикновените машини.
Машината е разработена от JR East Water Business Co, като използва сензорни екрани, които позволяват на машината да определя характеристиките на приближаващия се потенциален купувач.
Предложенията се променят и в зависимост от температурата и времето на деня.
Мъжете получават препоръки за кафе, но ако е на 50 години или повече, предложението вероятно ще бъде за зелен чай - съобразно с пазарните проучвания, че това са предпочитените продукти на тази възрастова група.
Източник: БГНЕС
)
&format=webp)
&format=webp)
,fit(1920:897)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(1920:897)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)
,fit(140:94)&format=webp)