Американците гласуват за най-лоша компания

На американците им се предоставя възможност да покажат недоволството си от компаниите като направят нещо повече от това да се карат със служителите в отдел „работа с клиенти".
За шеста поредна година The Consumerist прави класация на най-лошата компания, присъстващи на пазара в САЩ. Миналата година титлата отиде при Comcast, които са номинирани и тази година.
Общо номинациите са 32.
Сред най-силните претенденти са: British Petroleum (няма нужда да обясняваме защо).
Toyota и Johnson & Johnson са сред претендентите заради многото изтегляния на автомобили и продукти от мрежата.
Time Warner Cable и Facebook също са сред кандидатите, както и Charter, RadioShack, Best Buy, Apple, Microsoft.
Победителят печели наградата Golden Poo Award (в превод Златното лайно), която можете да видите на снимката. Тази година уебсайтът на гласуването отчита по-голям интерес от всякога - явно в кризата, потребителите наистина са бесни.