Лев Инс със заявка за лидерски позиции
ЗК „ ЛЕВ ИНС" АД уверено възвръща пазарните си позиции на фона на всеобщата стагнация, обхванала застрахователния пазар в България през последната година.
Според финансовите отчети на дружеството, за първото тримесечие на 2011 г. компанията отбелязва ръст в застрахователните премии на стойност повече от половин милион лева.
Спрямо същия период на миналата година дружеството увеличава печалбата си и тя достига 558 хил. лв.
Наред със запазването на своята традиционно лидерска позиция в продажбите на задължителната застраховка ГО, ЛЕВ ИНС заявява категорично намерението си да завладее нови по-високи позиции и в областта на доброволните застраховки.
За да бъде в унисон с най-актуалните потребности и изисквания на различните си целеви групи клиенти, дружеството разработи и пусна на застрахователния пазар принципно нови КАСКО продукти.
КАСКО „ПРАКТИК" е продуктът за практичния клиент, този който, в условия на финансова криза, желае сам да избира степента на защита на автомобила си, съобразена с индивидуалната му финансова възможност.
КАСКО „ПРОТЕКТ" е иновацията на застраховка „Автокаско" от Лев Инс, с добавени към нея преференции. Получават се и отстъпки по други доброволни застраховки за всички настоящи и бъдещи клиенти, доверили на компанията защитата на скъпото си имущество.
ПАКЕТ „ПРАКТИК" е един нов подход към оптимизиране на застрахователните възможности на всеки клиент срещу разумна цена. На принципа на пакетните продажби клиентът получава комбинация от застрахователни услуги по застраховки АВТОКАСКО, ДОМАШНО ИМУЩЕСТВО и ПОМОЩ ПРИ ПЪТУВАНЕ.
СЕМЕЕН ПАКЕТ „АКТИВНА ЗАКРИЛА" е продукт уникален по своята същност. С него „ЛЕВ ИНС" се превръща в иноватор в областта на предлагането на кръстосани продажби. Застрахователният продукт включва пакет от застрахователни услуги, важни за всяко семейство - различни нива на покритие по застраховки „Автокаско", „Домашно имущество" и „Туризъм" от ЗК"Лев Инс" АД, „Рискова застраховка Живот" от „Животозастрахователен институт"АД и „Медицинска помощ" от „Здравноосигурителен институт"АД.
Статистическите данни и иновативната проактивна маркетингова политика на ЛЕВ ИНС разкриват категоричното намерение на компанията да продължи да бъде един от лидерите на българския застрахователен пазар.