Новите трикове на хипермаркетите
Големите хипермаркети прилагат нови трикове, за да привлекат клиенти. Част от неустоимите промоции са картофи по 9 стотинки, сирене по 2 лева и луканка за 1.80. Те обаче важат за определено количество и се продават в определени дни.
Кило картофи за 0.09 лв. предизвика преди ден бой в "Кауфланд". Клиентите се бутаха и грабеха евтината стока.
В "Пени маркет" сушеницата и суджукът са 1.29 лв. парчето, луканката 2 лв., а шпекът - 1.50 лв.
Краве сирене се предлага за 2.50 лв. за 800 г, а половин кило кайма е 2 лв.
Нектарини се харчат за 1.59 лв., грозде за 2.50 лв. и кромид лук за 0.69 лв.
Хитът в "Карфур" тази седмица е 4 кофички краве кисело мляко за 2 лв. Веригата предлага краве сирене 800 г за 4 лв. и бира 3 литра за 1.60 лв.
Т Маркет пък залагат на охладени пилешки бутчета за 3.50 лв. и сирене за 4 лв. килото.
Натискът на веригите върху производителите да свалят цената е на предела на възможностите им. Това накара някои големи производители да откажат да продават храните си в големите хипермаркети.
Европейските потребители, изправени пред нарастващите цени и резултатите от мерките за икономии на правителствата, се опитват да спестят при всекидневното пазаруване, като подбират стоки на промоция, купуват по-евтини неща и пазаруват в магазините с големи намаления, писа преди дни Ройтерс.
Източник: в. Стандарт