10 компании, които ще бъдат също толкова силни и след 10 г.
Преди няколко десетилетия се информирахме от вестници, списания и телевизия. Нямахме търсачки, не знаехме какво е това с няколко клика да получиш информация за всяко едно събитие в света, включително снимки и видео.
С промените на технологиите се променят и медиите. Някои ще се адаптират, други ще загинат. Ще се появят нови.
Тези десет обаче ще оцелеят, според Business Insider:
The New York Times
Може би няма да имат печатен вестник, но марката ще съществува. Тя е прекалено ценна, за да изчезне.
Twitter е платформа за новини в реално време, която медиите не могат да пренебрегнат. Дори мислим, че ролята на компанията ще се засилва, коментират от Business Insider.
Google продължава да бъде световен лидер в организирането на информация.
В следващите 10 години най-вероятно ще има доста подобрения по Google News, като най-вероятно ще я интегрира в Google+.
News feed-a ви във Facebook е един от най-мощните платформи на новини, които виждате през деня. Освен ако не стане технически срив в сайта, или не се появи някой конкурент, който да изземе абонатите (така както Facebook отне абонатите на MySpace), компанията на Марк Закърбърг ще продължи да бъде сред най-важните в света.
Univision
Това е испаноговоряща ТВ мрежа в САЩ, чието значение ще нараства все повече паралелно с нарастването на броя на испанците в САЩ.
Bloomberg
Докато компанията продължава да бъде най-добра във финансовите новини, нейната слава няма да залезе. Бизнесът с терминалите ще среща много сериозна конкуренция. За да оцелее, Bloomberg трябва да продължи да бъде лидер в бързото намиране на информация.
Al Jazeera
Тя е силна в Близкия Изток и ще продължи да бъде такава. Очаква се да нарасне и броят на зрителите в САЩ, особено в интернет.
Yahoo
Следващото десетилетие ще бъде интересно за Yahoo. Компанията може леко да залезе, тъй като хората все повече отиват при други търсачки и и-мейли. Въпреки това, Yahoo все още привлича милиони хора.
CNN
CNN има едно голямо предимство - тя е солидна и хората й вярват. Нейното име е синоним на качество и ще продължи да бъде такова, въпреки че все по-голяма част от зрителите ще са онлайн.
Politico
Това е американска организация за политическа журналистика, базирана във Вирджиния. Продуктите й се разпространяват по телевизия, интернет, вестници и радио.