Милионерите в САЩ се регистрират масово във Facebook, но се отказват от Twitter според резултатите от ново проучване, цитирани от Wall Street Journal.

Според проучването, проведено от Spectrem Group, общо 46% от интернет потребителите в САЩ, които имат активи за над 1 млн. долара или повече, са регистрирани във Facebook, което е ръст от 26% в сравнение с година по-рано.

Процентът на милионерите потребители на Twitter пък намалява от 5% на 3%.

Има три причини за разликата в потреблението на двете социални мрежи от страна на заможните американци, според Business Insider.

Първо, Twitter е супер отворен, което затруднява милионерите, свикнали да контролират нещата, да филтрират информацията. Facebook от друга страна има доста настройки за защита на личното пространство.

Вторият фактор е възрастта. Според проучването сред тези, които разполагат с активи за 5 млн. долара или повече, представителите на следвоенното поколение са малко по-склонни да ползват Facebook, в сравнение с младите инвеститори - 56% срещу 50%, респективно. (Уорън Бъфет е изключение, разбира се).

Twitter като цяло е по-популярен сред по-младите милионери.

Последно, Twitter е инструмент за информиране, докато Facebook е инструмент за нетуъркинг. Съобразителните милионери предпочитат второто.