Колкото и да обичате работата си, не може да бъдете на пълни обороти през всичките 8 часа, 5 дни в седмицата.

Вижте някои интересни съвети, базирани на проучвания, които дават експерти, цитирани от Business Insider:

Проучвания показват, че най-удачният час за среши и сърбания е 3 часа следобед във вторник. Тогава има най-голяма вероятност повече хора да са свободни за присъствие. Най-лошото време за събиране е веднага в началото на работни ден. Между 10 и 11 ч. също е удачен вариант.

Има правилен и неправилен начин за говорене по време на презентация. Не трябва да говорите нито много бързо, нито бавно - учените дори са изчислили идеалната скорост - 3.5 думи в секунда. Хората, които правят паузи често, са по-убедителни от онези, които говорят без да спрат.

Престанете да се оплаквате - учените са установили, че хората са по-щастливи, когато са заети.

Добрата почивка през уикенда, и най-вече релаксиращи занимания, се отразяват благоприятно на следващите 5 работни дни.

Това да ремонтирате или пренареждате офиса си, не е загуба на време - доказано е, че може да повиши продуктивността ви.

С помощта на някои трикове може да разберете дали шефът ви лъже. Според The Economist, когато шефовете лъжат, те използват повече емоционални прилагателни, примерно вместо да кажат, че нещо е „добро", те ще кажат „фантастично". Когато лъжат, те избягват да говорят от първо лице и да казват „аз", а предпочитат „ние", „компанията", „хората" и т.н..

Самоизтъквайте се. Може да повлияете на оценката за себе си, като не забравяте да изтъквате свършеното от вас, за предпочитане с употреба на цифри и факти. Все пак не прекалявайте, за да не ви обвинят в подмазване.

Още любопитни новини във Facebook.