Въпреки кризата, 60К се развива мощно и с бързи темпове
Въпреки финансовата криза, 60К се развива с бързи темпове през последната година. Най-голямата независима аутсорсинг компания, базирана в България, определено заслужава нов дом. Компанията отвори нов офис, за да удовлетвори необходимостта от нови ресурси за бъдещи клиенти, както и от нарастващите нужди на настоящите.
Вторият офис отново се намира в София (на бул. „Ботевградско шосе” 264) и е с обща площ от 1100 кв.м. Намира се в напълно обновена сграда, технически и физически подсигурена, което е от първостепенно значение за безопасността на клиентската база данни. 60К разполага и с още 2 етажа, като всеки един от тях е с площ 1100 кв.м., напълно покриващи нарастващата необходимост от наемането на нови служители.
Новото офис пространство е оборудвано с 200 операторски и 5 супервайзорски позиции, светла и просторна конферентна зала и приветлива рецепция. Цялата сграда е вентилирана и климатизирана, снабдена с външни дистанционно управляеми ролетни щори и френски прозорци.
Помещенията са застлани със специален мокет за допълнителна шумоизолация на работните места и обзаведени с нова удобна офис мебелировка. Преимущества за служителите са изключително комфортните зали за почивка, оборудвани с TV-Home система, машини за напитки, кухненски уреди и мека мебел, както и терасата с прекрасна гледка към Витоша и летището на последния етаж на сградата.
Персоналът на 60К вече се възползва както от паркоместата на подземния и открития паркинг до сградата, така и от специално осигурения за служителите на компанията служебен транспорт с маршрутки от и до Паметника „Левски”.
Съществуващият Контакт Център с площ от 2500 кв.м. на бул. „Климент Охридски” си остава напълно оборудван за клиентите на 60К. Посредством двата си висококачествени кол центъра в София, на 10 минути разстояние един от друг, 60K по уникален начин може да предложи на своите международни и местни клиенти истинска физическа и техническа защита, както и бързо възстановяване в случай на злополука.
И двата кол центъра са изцяло свързани помежду си с множество високоскоростни паралелни оптични връзки, които в случай на инцидент в единия от центровете, могат да подадат информация и агентите да бъдат незабавно транспортирани в другия кол център, за да не се прекъсва работният процес и обслужването на клиентите.
Новата бизнес сграда представлява и една нова възможност за наемане на млади хора, като им се предоставя шанса да започнат и да изградят успешна кариера в областта на клиентското обслужване. Характерно за хората, работещи на новото място е, че са полиглоти на възраст 20-44 години и техният брой нараства, надминавайки вече 450 души.
Агентите на 60К са изключително доволни от позициите си и условията на работа. Топлата семейна атмосфера, типична за 60К, беше пренесена и в новата сграда. Всички те се занимават с бързоразвиващи се проекти на пълен работен ден за български и международни клиенти, а през декември и началото на 2012 и с няколко нови клиенти.