Винпром Пещера със силна инвестиционна програма и през 2012
И тази година празникът на лозето и лозарите премина под знака на древните вярвания, че колкото повече червено вино се лее на лозето още от изгрев слънце, толкова по-плодородна и успешна ще е годината за лозарите.
Тази традиция и до ден днешен се съхранява и спазва ежегодно в районите, наследяващи майсторлъка на древните лозаровинарски родове. Като наследник на древни лозарски традиции, Винпром Пещера за поредна година почете Трифон Зарезан насред своите масиви и в компанията на стотици официални гости, партньори и служители.
Празникът на лидера в бранша уважиха и ръководителите на представителни институции като Националната лозаро-винарска камара (НЛВК) и Изпълнителната агенция по лозата и виното (ИАЛВ). Официалните гости се постараха са спазят традициите, които Винпром Пещера съхранява и развива от 1939 година насам.
Изпълнителният директор на Винпром Пещера Иван Папазов използва случая, за да направи кратка равносметка на изминалата година, както и да очертае плановете на компанията за настоящата. Той сподели, че 2012 година ще бъде годината за реализация на значителни инвестиционни планове по настоящи и нови проекти.
През последните две години компанията инвестира милиони в модернизацията на своята техническа база, както и в повишаването на квалификацията на експертите си. Приоритет в стратегията на лидера в бранша обаче и тази година остават програмите за конверсия на лозята, с което компанията цели да концентрира лозовите си масиви около производствените си бази и така да затвори напълно кръга на производство.
Този успешен бизнес модел повишава в пъти качеството на продукцията, защото дава възможност да се осъществява пряк контрол на целия процес на производство категорични са експертите на компанията.
Изпълнителният директор на Винпром Пещера заяви, че сред плановете на компанията за настоящата година остава като приоритет и развитието на продуктовото й портфолио. Специално внимание беше обърнато на най-новия продукт - виното „Домейн Пещера“.
След като в края на 2011 година лидерът в бранша пусна новата си марка първокласно вино, тази година предстои неговата гама от сортове да бъде значително развита. Към момента на пазара може да се намерят сортовете Каберне Совиньон, Мерло, Шардоне и Мускат, а на пролет се предвижда да бъдат пуснати и сортовете Мавруд, Каберне Фран, Сира и любимото на всички и модерно Розе.