Най-успешните модни линии на знаменитости
Това, че си знаменитост, не означава, че можеш да правиш всичко.
Десетки звезди от Холивуд са правили опити да се изявяват като дизайнери на дрехи, в това число Дженифър Лопез, Ева Лонгория и дори Сара Джесика Паркър. Въпреки че са популярни и самите те се обличат невероятно стилно, техните модни линии претърпяха провал, пише Business Insider.
И така, какво прави една модна линия успешна? Вниманието към детайла, качеството на използваните материали и сериозните стилистични поправки.
Да имаш огромна база почитатели също не е излишно. Просто попитайте Джей-Зи.
Вижте кои модни линии генерират най-много продажби:
Никол Ричи, House of Harlow: 2 млн. долара
Никол Ричи излезе на модната сцена през 2007 г. със своята колекция бижута на име House of Harlow 1960. Четири години по-късно тя представи и модната линия Winter Kate.
Нейните представители отказват да дадат информация за продажбите, но двете й модни линии вече са увеличили състоянието на Ричи с 3 млн. долара.
Рейчъл Зоуи: 20 млн. долара
Модната линия на Рейчъл Зоуй доказва, че човек може да е модерен и да има успешна бизнес империя в сферата на облеклата.
Нейната марка Rachel Zoe, дебютира през 2011 г. и незабавно пожъна огромни успехи. Продажбите й се очаква да достигнат 20 млн. долара до края на тази година.
Джъстин Тимбърлейк: 50 млн. долара
Бившият член на N'Sync Джъстин Тимбърлейк е съосновава William Rast със своя приятел Трейс Аяла през 2006 г. Благодарение на успеха на техните дънки, компанията им генерира приблизително 50 млн. долара годишни приходи от продажби.
Гуен Стефани: 90 млн. долара
Модната линия на Гуен Стефани L.A.M.B. Получи сериозни критики при дебюта си през 2003 г., но тя й носи продажби от около 90 млн. долара годишно.
Виктория Бекам: 95 млн. долара
Виктория Бекам извървя дълъг път от дните й като част от Spice Girls до днес. Тя беше обявена за 'Дизайнер на годината ' за 2011 г. а сред нейните продукти има чанти и рокли, чиято цена варира от 600 до 6 000 долара.
Модната линия на Виктория Бекам е генерирала впечатляващите 95 млн. долара продажби.
Шон Джон 'Пи Диди' Коумс: 250 млн. долара
Модната линия на Пи Диди, Sean John, е създадена през 1998 г. Оттогава, търсенето на артикулите от нея скача значително и през 2004 г. годишните й продажби достигат 250 млн. долара.
Jay-Z: 700 млн. долара
Модната линия на Джей Зи Rocawear се превърна в една от водещите ърбан марки след представянето си през 1999 г. Тя включва дрехи, чанти, шапки, колани, бижута, обеци, обувки (и още много неща). Годишните продажби на Rocawear са над 700 млн. долара.
Джесика Симпсън: 750 млн. долара
Джесика Симпсън си спечели прякора 'Модното момиче за 1 млрд. долара' благодарение на изключително успешната си модна линия, носеща нейното име.
Само през 2010 г. нейната модна линия, която също включва чанти, обувки и дрехи, генерира огромните 750 млн. долара продажби на дребно.
Кимора Лий Симънс: 800 млн. долара
Триде модни линии на Кимора Лий Симънс, KLS, Kouture, Fabulosity генерират невероятните 800 млн. долара продажби годишно. Тя наскоро се оттегли от модната линия Baby Phat, основана заедно с бившия й съпруг Ръсел Симънс.
Ашли и Мери-Кейт Олсен: 1 млрд. долара
Начело на тази класация са близначките Ашли и Мери-Кейт Олсен. Те имат три модни линии, между които Olsenboye (за деца) и The Row (луксозна), част от която е раница за 18 000 долара.
Модната империя на близначките Олсен генерира смайващите 1 млрд. долара продажби годишно.