Бисерите на клиентите за една туристическа агенция
Служителите на туристическата агенция AFAT Voyages са уморени от невероятните изисквания на своите клиенти, от липсата на географски знания, от недоразумения. Те си отмъстиха, публикувайки някои от най-паметните бисери, които са чували. Сред тях са тези:
-Клиентка: „Добър ден. Излъгах шефа си тази сутрин. Можете ли да ми издадете документ, че тази сутрин съм била при вас, за да купя билет за влак? Не? Моля ви- трябва ми извинение да не ходя на работа!“.
-Клиент, който изключително държи да пътува с Air France, обяснява причините си: „Не, не, не искам друга компания! Искам само Air France! Това е френска компания и затова бързо ще си получа обезщетението, ако самолетът падне“.
- Клиентка, която не иска да ползва Eurostar, за да се завърне във Великобритания: „Искам да пътувам с вибромасажор!“ (вероятно има предвид хидроплан – малка моторна лодка, която от години не пресича Ламанша).
- Ол инклузивът е едно от големите достижения на туризма наше време. Често му казват накратко само "All in". Много френски клиенти заявяват, че искат да отидат някъде с Алин.
- Част от френските клиенти се затрудняват да обяснят, че искат да пътуват „low cost“. Те заявяват, че искат да пътуват с Холокоста (което на френски се произнася „олокост“)
- Клиент, който ще пътува за Азия: „Чувал съм, че по време на мусоните водата в морето е по-малко солена“.
- Клиент, който пътува за Маракеш, иска стая с изглед към морето.
- Двойка заминава за Сицилия: „Не искам да се окажем на някакъв остров. Предпочитам Сицилия“.
-“Добър ден. Искам самолетен билет за Ница за 25 август. Няма ли? А в края на месец- 31, 32 и 33 август са ми удобни дати.“.