Водещият системен интегратор и доставчик на облачни услуги в България Стоун компютърс и Хюгин Сведа България пускат от днес нов съвместен продукт - онлайн система за сезонни и бизнес хотели. Тя включва онлайн версия на софтуера Fidelio Suite 8, който управлява отношенията с клиенти и има вграден CRM модул.

Сред ключовите възможности на системата са наличието на резервационен софтуер, включително и онлайн резервации и възможност за задаване на динамични ценоразписи и ценови периоди, даващи гъвкавост на хотелиера при менажиране на приходния финансов поток.

Системата има функция за управление на собствеността - пълен мениджмънт на стаите - по категории и характеристики и мощен аналитичен апарат - над 800 статични справки, които дават необходимата информация на мениджмънта на хотела.

Системата осъществява и връзка с други външни системи - ресторанти, счетоводство, B2B, телефонна централа, алтернативни дистрибуционни канали. Мултиезична е и позволява издаването на всички документи, свързани с българското законодателство.

„Винаги се стремим да предлагаме иновативни технологии и решения. Със стартирането на услугата Fidelio Suite 8 Online, за сезонни и бизнес хотели, Хюгин Сведа България прави огромна крачка към услугите за хотелиерството от ново поколение. Имено това е целта на технологичното ни партньорство с доказалия се доставчик на облачни услуги у нас Стоун компютърс“, заяви Божил Костов, изпълнителен директор на Хюгин Сведа България.

„Софтуерът като услуга носи истински ползи за бизнеса, затова е толкова търсен от клиентите. Хотелският софтуер Fidelio Suite 8 е на световно ниво, а същевременно е съобразен и с българското законодателство и език.

Хюгин Сведа България има необходимия опит в туристическата индустрия, а ние - в доставката на облачни услуги, затова съм убеден, че партньорството ни ще бъде успешно и в полза на бизнеса", каза Александър Аврамов (на снимката) - изпълнителен директор на Стоун компютърс.