Топ 20 на марките в Twitter
Докато някои марки все още се учат как да използват социалните мрежи, други вече общуват активно с клиентите си чрез тях.
Вижте кои са най-силните марки в Twitter, на база това не само колко последователи имат, но и колко често общуват с тях. Последното е причината Apple да не попадат в топ 20.
Повечето компании в списъка имат акаунт в Twitter от 2007 година. Рекордьори са Starbucks, които са в микроблога от 2006 година и имат акаунт още преди самия Twitter.
Повечето компании са ангажирали хора, които работят само това – да обслужват акаунтите им в социалните мрежи.
От 20-о до 11-о място попадат марките: Best Buy (266 000 последователи), Adidas (285 000), Тarget (338 000), Delta (340 000), Nike (475 000), McDonald's (516 000), American Express
(533 000), Coca-Cola (566 000), Verizon Wireless (746 000), Pepsi (848 000).
Ето и топ 10:
10. Research In Motion (BlackBerry)
Последователи: 998 000
Активна от: 29 април 2008 г.
Интересното е, че не туитва много често от приложението на
BlackBerry за Twitter.
9. Playstation
Последователи: 1 329 000
Активна от: ноември 2007 г.
8. Southwester Airlines
Последователи: 1 355 000
Активна от: юли 2007 г.
7. Woot
Последователи: 1 634 000
Активна от: януари 2007 г.
24 часа, 7 дни в седмицата компанията има администратор, който да отговаря на въпроси на клиентите.
6. Etsy
Последователи: 1 652 000
Активна от: ноември 2008 г.
5. Toms
Последователи: 1 666 000
Активна от: юни 2008 г.
4. Jet Blue
Последователи: 1 676 000
Активна от: май 2007 г.
Около 40 души отговарят за акаунта на компанията в Twitter.
Компанията следва 100 000 души.
3. Samsung
Последователи: 2 016 000
Активна от: 12 май 2011
Колко души поддържат акаунта? Двама души работят предимно това, а още 3-ма се включват с идеи и стратегии.
Те споделят, че най-стресово е когато компанията пуска нов продукт, тогава те имат много работа в Twitter, тъй като потребителите „полудяват“.
2. Starbucks
Последователи: 1 625 000
Активна от: ноември 2006 година
Интересен факт е, че Starbucks има акаунт още преди самите
@twitter, който стартира през февруари 2007.
1. Whole Foods
Последователи: 2 732 000
Активна от: юни 2008 г.
Колко души поддържат акаунта? Един човек се занимава само с него, а още 3 помагат. Нито един от тях няма собствен акаунт в Twitter – това е изискване на компанията.
Кои компании имат най-много фенове във Facebook пък четете тук.