Рекламните кaмпании във Facebook понякога излизат извън контрол
За да рекламират новите разтворими енергийни ленти с кофеин Energy Sheets, тази седмица от най-голямата верига супермаркети в света Walmart обявиха състезание, което ще изпрати американския рапър (и едно от рекламните лица на Energy Sheets) Pitbull в магазина, който е получил най-много нови „харесвания“ във Facebook до 15 юли.
Дейвид Торп и Джон Хендрен от Something Awful обаче стартират кампания Да заточим Pitbull в най-отдалечения Walmart в Америка на остров Кодиак, близо до крайбрежието на Аляска, информира Mashable.
Страницата на Kodiak в социалната мрежа вече има повече от 60 000 харесвания, което е близо 10 пъти повече от населението на самия остров.
Ако спази обещанието си, Pitbull е на път да получи невероятно изживяване, пише един потребител на Reddit. В този магазин на Walmart се продават всякакви необичайни артикули, свързани с живота в Кодиак, в това число снегоходки, репелент за мечки и ловни принадлежности. На острова също има голяма база на бреговата охрана на САЩ.
Рапърът посрещна с чувство за хумор кампанията и покани в Twitter Торп да дойде с него на острова.