Супермаркетите у нас не залагат на социалните мрежи

Facebook не е сред приоритетите на хипермаркетите в страната, сочи справка на Profit.bg.
Въпреки че близо 2.4 млн. нашенци имат профили в социалната мрежа, с което процентът на проникване е 33.51 на сто, едва две от опериращите у нас вериги залагат на този комуникационен канал.
Лидер по този показател е Пикадили с 26 242 почитатели, докато феновете на Kaufland са 22 787.
Далеч назад са Промаркет, Carrefour и Фантастико с по съответно 3764, 2209 и 1876 приятели, докато тези на T-Маркет са едва 91.
Цели девет души е фенската маса на Billa.
В началото на месеца екипът ни направи сравнение за цените на 20 основни хранителни продукта, което посочи, че най-евтино е в Carrefour и Фантастико, а най-скъпо в Пикадили.
Вижте и няколко полезни съвета как да харчим по-малко в търговските вериги.