Лека реклама от Закърбърг срина сайта на компания
Когато Марк Закърбърг направи реклама на някое приложение в своя акаунт във Facebook, хората го забелязват, пише Mashable.
Когато главния изпълнителен директор на Facebook пусна съобщение на стената си в неделя, че е обновил своето приложение за печене iGrill, което помага да следите температурата на храната, когато готвите, това доведе до срив на сървърите на iGrill.
Уебсайтът на iGrill обикновено има по около 70 000 посещения на месец, докато след съобщението на Закърбърг посещенията достигат 1 000 на минута.
“Днес обнових приложението си за печене iGrill. То вече се интегрира във Facebook и ви позволява да видите какво пекат хората по цял свят,” написа Закърбърг.
Заедно с приложението се продава термометър iGrill (79.95 долара), който се слага в месото и следи вътрешната му температураq докато се пече, така че в същото време вие можете да разпускате край басейна или да приготвяте някаква друга храна. Приложението включва и рецепти и видеа.
Главният изпълнителен директор на iGrill Кристофът Алън твърди, че рекламата от страна на Закърбърг е била напълно изненадваща за него.
“Не бяхме уведомени предварително, че той ще спомене нашия продукт,” казва Алън пред Машабъл. “Някой от нашия екип го беше забелязал. След това започнахме да получаваме обаждания и съобщения, а огромнияj трафик в крайна сметка срина сайта ни.”
Много хора във Facebook предположиха, че Закърбърг е акционер в iGrill, но Алън заявява, че той няма нищо общо.
Снимка: igrillinc.com