Ето как един гол принц стимулира туризма
Интересът към туристическите пътувания до Лас Вегас във Великобритания се е засилил с 30%, след като бяха публикувани неприлични снимки на члена на британското кралско семейство принц Хари, съобщава в. "Дейли Мейл".
Според изданието туроператорите в Обединеното кралство в момента се радват на т.нар. "ефект на принц Хари".
Така например, фирмата Върджин Холидей съобщи, че поръчките на пътувания до Лас Вегас са се увеличили с 30%, в сравнение с миналата седмица, а сайтът на фирмата отбелязал бум на посещенията.
Съобщава се също, че в отговор на повишения интерес на клиентите към "Града на греха" Върджин Холидей е въвела намаления на цените на туристическите пакети за онези, които ги купят между 24 и 26 август тази година, съобщи БГНЕС.