Рекламодателите постоянно обсъждат дали рекламите във Facebook си заслужават вложените средства.

За тези, които не вярват, Каролин Еверсън, вицепрезидент на маркетинга във Facebook, съобщи на технологична конференция, че Samsung е похарчила 10 млн. долара в период от три седмици, за да рекламира своя смартфон Galaxy S III в социалната мрежа, в резултат на което е генерирала 129 млн. долара продажби, благодарение изцяло на Facebook.

"Не става въпрос само за трите седмици около пускането на телефона," казва Еверсън. "Те бяха го обмислили, бяха изградили фен база...и таргетирането им беше на високо ниво".

По времето, когато хората говореха за iPhone 5, Samsung открадна част от вниманието и създадоха тема за обсъждане. Samsung конретно избра Facebook за пускането на телефона, казва Еверсън. Логично е, тъй като всеки ден Facebook достига до три пъти повече хора от зрителите на Супербоул.

"Най-големият мит за Facebook е, че рекламите във Facebook нямат ефект," казва Еверсън. "Никога не съм била по-уверена по отношение на нашите данни, че рекламите във Facebook имат ефект."