Социалната мрежа Facebook не отговаря на изискванията на реалния свят: хората трябва да имат възможност да общуват с определени приятели без намесата на странични хора; а разговорите трябва да са пълноценни, а не състоящи се от фрази до 140 символа като в Twitter. Това заяви пред Business Insider вицепрезидентът на Google Брадли Хоровиц, който отговаря за развитието на Google+.

Любимото дете на Закърбърг той нарече социална мрежа на миналото с неефективен метод на реклама. Според него рекламата трябва да се показва само при търсене на определен продукт от потребителя. Под въпрос е обаче дали самият създател на Google+ може да създаде такава рекламна схема.

Изобщо Хоровиц „скромно” приведе Google+ като пример за ефективна и правилна социална мрежа. Отделен въпрос е защо тя не успя да предизвика очаквания фурор сред потребителите.