Първото пощенско-филателно издание за 2013 г. е с туристическото лого на България и може да бъде ползвано за отпечатване на персонализиран елемент.

Печатът за пускане в употреба бе поставен от изпълнителния директор на „Български пощи” ЕАД Деян Дънешки.

Това е петото поред издание с възможност за добавяне на уникален сюжет или снимка, каза по време на церемонията Дънешки.

Услугата на „Български пощи” се предоставя от март 2012 година и оттогава са отпечатани около 1000 листа марки с персонализирани винетки с общ тираж над 12 000 броя. Най-предпочитан вариант досега е темата „Каменна пластика от Стара Загора 9 -11 век”.

Новото пощенско филателно издание се очертава като много търсено, тъй като хотелите и курортите могат да поръчат собствени елементи върху марката с туристическото лого.

Изданието се отпечатва в 60 000 броя тираж като 12 000 от тях могат да бъдат с персонализиран сюжет.

Номиналната стойност от 1 лев позволява марката да се ползва за писма, които пътуват по целия свят. През 2013 година ще има поне още три аналогични издания.