Производителят на дезодоранти Axe обяви за началото на международен конкурс, след който 25 души ще могат да се отправят в Косомса.

Рекламната кампания под название „Излети момче, върни се герой” ще се проведе през 2013 г. в 72 страни на света. В нея ще бъдат избрани национални победители, които после ще се съревновават помежду си.

Победителите ще бъдат изпратени в международната космическа академия Axe Apollo Space Academy (AASA), където след тестовете и обучението ще стане ясно кои ще заминат на едночасов полет с двуместния XCOR LYNX KM2 на височина 103 км от Земята. С тях ще бъде професионален пилот, а всеки участник ще играе ролята на втори пилот.

Подобна кампания е имало само веднъж досега: руската пивоварна „Залатая бочка” предлагаше космическо пътешествие срещу събиране на кодове от капачките на бира.

Победителят заедно с двама приятели печелеше пътешествие до космодрума Байконур, където можеше да наблюдава на живо изстрелване на ракета и да присъства на подготовката за пускане на кораб към Международната космическа станция.