Хотели примамват с некоректни снимки в брошурите си
И преди сме показвали разликата между снимките, публикувани в рекламите на хотели, и действителността.
Те прибягват без срам до фотошоп, като използват трикове, за да разкрасяват, да правят басейните и стаите да изглеждат по-големи, да манипулират гледката и др.
От туристическото списание Oyster показват още няколко разлики в снимките на рекламите на хотелите и действителността:
Реклама: Sugar Cane Club в Барбардос
Действителност: Този басейн изглежда доста по-малък
Реклама: The Langham Hotel в Бостън
Действителност: Стаята изглежда много по-малка
Реклама: Country Club Lima Hotel, Перу
Действителност: Басейнът не е толкова луксозен, колкото в рекламата
Реклама: L'Enfant Plaza Hotel, Вашингтон
Действителност: Къде отиде гледката?
Реклама: Mandalay Bay, Лас Вегас
Действителност: Успех с намирането на шезлонг
Тази снимка е стара, но е класика в жанра. Това, което са направили от хотела, не може да се определи като „разкрасяване с фотошоп”, това си е измама:
Реклама: Мандарин Ориентал, Маями
Действителност: без коментар
Вижте още няколко снимки от предишното издание на материала:
Реклама: Holiday Inn on Wall Street, Ню Йорк
Действителност: фитнесът е доста по-малък, но е снимано огледалото, за да изглежда с повече уреди
Реклама: Hotel La Mariposa, Коста Рика
Действителност: Не само, че няма красива гледка – изобщо ги няма прозорците!
Реклама: Blue Moon Hotel, Маями
Действителност:
Реклама: Riu Negril Club
Действителност: От райският вид на басейна не е останало нищо
Реклама: Empire Hotel, Ню Йорк
Действителност: басейнът от друг ъгъл
Реклама: Ayres Hotel, Хавай
Действителност: Стаята изглежда по-малка и неуютна
Реклама: The Grand Palladium Bavaro, Доминиканската република
Действителност: Бюфетът в реалността
Реклама: The JW Marriott Ihilani Resort
Действителност: строителните дейности ги нямаше в брошурата
Реклама: Riu Palace Punta Cana
Действителност: сватбата не е толкова романтична и е пълно с досадни туристи
Реклама: The Aqua Hotel & Lounge, Маями
Действителност: Какво ли е правил този младеж с този сърф в тази локвичка
Реклама: Gran Bahia Principe в Пунта Кана
Действителност: Това трябваше да е спокоен плаж!
Реклама: Don Juan Beach Resort, Доминиканската република
Действителност: Още един басейн, който ще ви разочарова