И преди сме показвали разликата между снимките, публикувани в рекламите на хотели, и действителността.

Те прибягват без срам до фотошоп, като използват трикове, за да разкрасяват, да правят басейните и стаите да изглеждат по-големи, да манипулират гледката и др.

От туристическото списание Oyster показват още няколко разлики в снимките на рекламите на хотелите и действителността:

Реклама: Sugar Cane Club в Барбардос

Действителност: Този басейн изглежда доста по-малък

Реклама: The Langham Hotel в Бостън

Действителност: Стаята изглежда много по-малка

Реклама: Country Club Lima Hotel, Перу

Действителност: Басейнът не е толкова луксозен, колкото в рекламата

Реклама: L'Enfant Plaza Hotel, Вашингтон

Действителност: Къде отиде гледката?

Реклама: Mandalay Bay, Лас Вегас

Действителност: Успех с намирането на шезлонг

Тази снимка е стара, но е класика в жанра. Това, което са направили от хотела, не може да се определи като „разкрасяване с фотошоп”, това си е измама:

Реклама: Мандарин Ориентал, Маями

Действителност: без коментар

Вижте още няколко снимки от предишното издание на материала:

Реклама: Holiday Inn on Wall Street, Ню Йорк

Действителност: фитнесът е доста по-малък, но е снимано огледалото, за да изглежда с повече уреди

Реклама: Hotel La Mariposa, Коста Рика

Действителност: Не само, че няма красива гледка – изобщо ги няма прозорците!

Реклама: Blue Moon Hotel, Маями

Действителност:

Реклама: Riu Negril Club

Действителност: От райският вид на басейна не е останало нищо

Реклама: Empire Hotel, Ню Йорк

Действителност: басейнът от друг ъгъл

Реклама: Ayres Hotel, Хавай

Действителност: Стаята изглежда по-малка и неуютна

Реклама: The Grand Palladium Bavaro, Доминиканската република

Действителност: Бюфетът в реалността

Реклама: The JW Marriott Ihilani Resort

Действителност: строителните дейности ги нямаше в брошурата

Реклама: Riu Palace Punta Cana

Действителност: сватбата не е толкова романтична и е пълно с досадни туристи

Реклама: The Aqua Hotel & Lounge, Маями

Действителност: Какво ли е правил този младеж с този сърф в тази локвичка

Реклама: Gran Bahia Principe в Пунта Кана

Действителност: Това трябваше да е спокоен плаж!

Реклама: Don Juan Beach Resort, Доминиканската република

Действителност: Още един басейн, който ще ви разочарова