Как сервитьор, отказал да обслужи клиенти, стана герой?

Сервитьор от Хюстън рискова работата си, като отказа да обслужи семейство американци, които не искали да седнат на една маса до 5-годишно дете със синдрома на Даун.
Когато бащата на семейството казал, че не иска да седне до болно дете и че "тези деца" трябва да бъдат държани в специални учреждения, възмутеният сервитьор Майкъл Гарсия просто отказал да го обслужи.
Но този път принципът "клиентът е винаги прав" не сработи, а келнерът не само запази работата си, но и се превърна в герой, пише The Huffington Post.
Защитникът за децата със специални нужди бил обсипан с подаръци и дарения, които, между другото, решил да даде на местна благотворителна организация, занимаваща се с обучение на деца със синдрома на Даун.
Нa снимката: 5-годишният Майло Кастильо и неговият защитник: