Преди десет години луксозната марка за бельо Victoria's Secret е продавала продуктите си основно на жени на възраст между 20 и 30 години.

Днес марката привлича по-млади момичета като предлага бельо, което изглежда сладко вместо секси, пише Bloomberg News.

Популярната линия Pink на Victoria’s Secret на практика се рекламира на студентки на възраст между 18 и 22 г.

“Когато някое момиче е 15 и 16 години, какво иска да бъде?” попита на пресконференция през миналия месец Стюарт Бюргдорфер, главен финансов директор на Victoria's Secret. “То иска да бъде по-голямо и иска да бъде готино като момичетата в университета и това е част от магията, която правим с Pink.”

Това, че Victoria's Secret насочва рекламата си и към тийнейджърките си пролича и на проведеното наскоро грандиозно модно ревю на компанията.

Част от изпълнителите по време на представлението бяха Джъстин Бийбър, Риана и Бруно Марс. Всичките те са млади, относително нови изпълнители, а песните им се въртят по радиата за поп музика.

По време на ревюто специално внимание бе отделено на Бийбър, който изпя акустична версия на песента "As Long As You Love Me," а след това пееше докато Ангелите на Victoria's Secret дефилираха на сцената, носейки продуктите от линията Pink.

Други вериги също се възползват от тази тенденция.

Aerie линията на American Eagle набира популярност, а Hot Topic пусна своята линия Blackheart с голям успех през миналата година.