Милиарди хора в Източна Азия отпразнуваха Новата година. Китай, Тайван, Северна Корея и Сингапур се сбогуваха с годината на дракона и приветстваха тази на змията. За разлика от на Запада, където змията се свързва с мошеничество и измама, в Азия тя е почитана като талисман.

Който е роден в годината на змията, се счита за мъдър човек с дълбоко и логическо мислене. Такъв положителен знак е чудесна предпоставка за няколко луксозни продукта в лимитирани серии:

Mercedes-Benz представи в Китай своето новогодишно издание за Годината на змията под марката Smart с лого във формата на змия.

С модела Villeret Traditional Chinese Calendar Blancpain отдаде своята почит към китайския календар.

Лимитираната серия на Davidoff - Year Of The Snake е от естествена щраусова и питонова кожа.

Chopard представи за годината на змията ултраплоския часовник L.U.C XP Urushi Snake.

В допълнение към порцелановия пепелник Year Of The Snake има и запалка на S.T. Dupont Paris.

Vacheron Constantin представи първия часовник от серията „Métiers d’Art – легендата на китайския зодиак“.

Писалка на Caran d'Ache, специално издание за годината на змията, ограничено до 888 копия.