През март идолът на тийнейджърите по света Джъстин Бийбър ще започне да учи невръстните си фенове на спестовност, съобщи Ен Би Си. Канадският изпълнител ще започне рекламна кампания за ползването на предплатени карти, като пусне на почитателите си в социалните мрежи съвет за необходимостта да се въоръжат със SpendSmart MasterCard на компанията BillMyParents, Inc.

"Едва ли има друг човек, който може да изпрати това послание, и който да може да привлече по-голямо внимание към него от Джъстин Бийбър", твърди Майк Макой, изпълнителен директор на шефът на BillMyParents, Inc. Чрез тези карти родителите ще могат да следят какво харчат отрочетата им, тъй като при всяка транзакция ще получават известие, съобщава БГНЕС.

Бийбър, който в петък навърши 19 г., започна кариерата си като сензация в YouTube. В момента има повече от 50 млн. приятели във Facebook и поне 30 млн. следовници в Twitter. Всичко това го прави прекрасно рекламно лице на който и да било продукт. Така той се присъединява към списъка от знаменитости като експертката по финанси и авторка на бестселъри Сузи Орман, баскетболната легенда Меджик Джонсън и бейзболния великан Алекс Родригес, които рекламираха различни видове карти за плащания. Продуктът, който ще рекламира Бийбър, ще има месечна такса за обслужване от 3.95 долара.

Пазарът с предплатените карти се развива бързо, като според консултантски фирми в САЩ през 2005 г. в такива платежни средства са били вложени 2.7 млрд. долара, а през 2011 г. числото е вече 76.7 млрд. Прогнозите за 2015 г. са за 168.4 млрд.