Социалната мрежа Facebook промени дизайна на главната си страница, което позволява различни тематични алтернативи, а рекламата ще заема повече място от преди - около 1/3 от страницата -и няма да може да бъде пренебрегвана, предаде Би Би Си.

Главният архитект на "фейслифтинга" на мрежата Крис Струар твърди, че промяната не е заради рекламата. Той, също така, отхвърли намеците, че по този начин се цели потребителите на страницата да прекарват повече време онлайн в нея. По думите му идеята е да бъде сложен порядък, да бъде облекчено ползването на информация, страницата да бъде модернизирана. Форматът на сайта преминава от три на две колонки.

Увеличават се възможностите за избор от участниците в социалната мрежа да правят по-детайлен подбор на подреждането на темите и източниците на информация, които ги интересуват.

Логото на социалната мрежа вече няма да бъде изписвано с цялата дума, а ще бъде заменено само от буквата f.

Друга новост е автоматичното генериране на карта заедно с постването на съответния ви партньор във Facebook, съобщи БГНЕС.

Според последни данни социалната мрежа има 1,06 млрд. активни акаунта. Приходите на Facebook през последните три месеца на 2012 г. са спаднали с 21% в сравнение със същия период през 2011 г.