С дължина на Polo и плосък като Lamborghini: едва 0.9 литра ще консумира VW XL1. Това потребление се постига посредством лекотата на автомобила, високи технологии и един изчислителен трик.

Един литър консумация ще има модела на VW, който ще бъде серийно произвеждан. Моделът е разработван в продължение на десет години и най-накрая ще се случи.

Това потребление е постигнато чрез използване на леки въглеродни влакна.

Трансмисията позволява комбинация от дизелов и електрически мотор.

Много усилия са използвани за аеродинамиката. Колата е много плоска...

…като задната ѝ част ще бъде по-тясна.

Ще има място за двама пътници.

Потокът на силите ще може да се проследява на дисплея.

Моделът на VW ще има изтънчен характер.

Ето как вратите ще позволяват достъпа на своя собственик.

По този начин XL1 оптично е всичко друго, но не и екоавтомобил…

…а купето определено ще привлича вниманието към себе си.

Цената все още не е фиксирана, но може би най-икономичният автомобил би бил скъпо предложение…

…за техничари и хора, които ценят образа на колата.

Светлинната ивица в задната част прилича на линията на Maserati…

…което със сигурност би било доста приятно за купувачите.