Голямото име в брандинга Марти Ноймаер пристига за първи път в България за еднодневен практически семинар на тема „Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество”, който ще се проведе на 16.04.2013 г. (вторник) в Интер Експо Център, зала „Мусала”.

Марти Ноймаер има над 20-годишен опит в изграждане на брандове, участва в създаването и управлението на марки като Apple, Google, Twitter, General Mills, Microsoft, Университета на Калифорния и консултира правителствата на Чили и Мексико.

Марти е автор на популярната в цял свят американска поредица от книги „Whiteboard”, сред които „Тhe brand GAP” и “ZAG”. Последната книга е обявена за „Топ сто бизнес книги на всички времена”.

Събитието „A One-day Brand Workshop” се провежда в отговор на търсенето на българските маркетолози как да бъдат по-ефективни и да постигат очакваните резултати на нашия труден пазар. Изострената конкуренция, свитите маржове и намаляващата покупателна способност на българските потребители са някои от факторите, които поставят все по-сериозни изисквания към бизнеса за постигане на заложените цели.

Практическото обучение по брандинг ще допринесе за придобиването на нови умения от маркетинг специалистите, от родния бизнес, които изграждат, развиват и управляват марки.

Семинарът „Как да изградим успешна марка: Стратегия и Творчество”, е насочен към всички професионалисти, които се занимават с изграждане на търговски марки. Марти Ноймаер ще представи пред специализираната публика петте ефективни стъпки за изграждане на успешна марка, като ще покаже на аудиторията как да скъси разстоянието между бизнес стратегията и творчеството.

Динамичните му презентации и интерактивни упражнения ще научат специалистите в бранша на десетки доказани принципи, които незабавно може да бъдат приложени в бизнес ежедневието.

Profit.bg е медиен партньор на мероприятието.