Каним инвеститори с документални филми
Четири документални филма, представящи предимствата на инвестиционната среда в България подготвя Българската агенция за инвестиции. Филмите ще бъдат само една от съставните части на най-мащабната рекламна кампания в новата ни история, която ще промотира условията за правене на бизнес в България.
Това стана ясно по време на конференция в София, където представители на най-големите икономически медии в света представиха дейността си и потенциалните ефекти от сътрудничеството на страната ни с тях. Общата стойност на кампанията е 15.6 млн. лв., като тя ще се финансира по ОП "Конкурентоспособност".
Всеки един от четирите филма ще бъде посветен на различни теми - човешки потенциал, индустриални зони, успешни инвеститори (чужди и български) и приоритетните икономически сектори в страната. Филмите ще се използват за презентации и ще се явяват своеобразна брошура за България.
За разлика от тях обаче, 3 кратки рекламни клипа за инвестиционната среда у нас ще се завъртят 630 пъти в телевизиите Bloomberg, CNBC и CNN. Паралелно с това над 40 банера ще рекламират България в сайтовете на Bloomberg, Wall Street Journal, Financial Times, The Economist, CNBC и CNN.
Също така ще има 39 рекламни публикации в печатните издания на тези медии, оптимизация в интернет търсачки, гарантиращи 12 седмици присъствие на рекламните послания, както и 5 кратки тематични филма с мнения на инвеститори.
"Интересно е, че доста инвеститори не знаят факти като това, че сме страна членка на ЕС и че корпоративният ни данък е 10%. За мен това не е минус, а нещо, което трябва да използваме, за да стигнем до повече потенциални инвеститори", коментира шефът на БАИ Борислав Стефанов пред вестник "Стандарт".