Aon става спонсор на тренировъчната база на Манчестър Юнайтед
Английският футболен клуб Манчестър Юнайтед подписа осем годишен договор с най-големия застрахователен брокер в света Aon Plc (AON), който ще е първият спонсор на тренировъчната база на 19-кратния шампион, информира Bloomberg.
Логото на компанията ще стои на тренировъчните екипи на отбора до 2021 г., а тренировъчната база на клуба Карингтън ще носи името Aon Training Complex от 1 юли. Манчестър Юнайтед и Aon отказаха да оповестят финансовите параметри на сделката.
Договорът може да е на стойност около 125 млн. паунда, смята Найджъл Къри, управляващ директор на BrandRapport.
През август Aon влиза в последната година от четиригодишния си договор с Манчестър Юнайтед на стойност 80 млн. паунда (122.7 млн. долара), съгласно който логото на компанията стои на официалните екипи на отбора. Застрахователят ще бъде заместен от марката Chevrolet на General Motors Co. От началото на сезон 2014-15 г. за тази привилегия автопроизводителят ще плати на клуба 559 млн. долара за седем сезона.
Юнайтед, който има преднина от 15 точки на върха на класирането в английската Висша лига и е на път да спечели своята 20-та титла, откупи обратно правата за реклама върху тренировъчните си екипи от DHL, която беше в средата четиригодишна сделка на стойност 40 млн. паунда.
Обявената през август 2011 г. сделка с DHL беше първата, в която водещ футболен отбор продава права за тренировъчните си екипи от компания, различна от тази, която спонсорира основните екипи.
Продажбата на правата върху името на тренировъчната база на клуба също е първа за Висшата лига.