Visa Европа стартира най-новата си комуникационна кампания в България и в още 18 европейски страни, сред които Великобритания, Франция, Полша, Испания, Италия и Германия, на 1 юни 2013 г.

Кампанията ще използва няколко комуникационни канала – масирана телевизионна, дигитална и външна реклама – за да достигне до 300 млн. възрастни в цяла Европа. В България фокусът ще бъде върху телевизионна реклама в праймтайма и атрактивни рекламни формати в най-влиятелните новинарски, лайфстайл и спортни сайтове.

Кампанията има три основни цели:

Да повиши познаваемостта на новите решения за разплащане на Visa, като насърчи потребителите с по-голяма увереност да плащат безконтактно, мобилно и онлайн

Да повиши стойността на бранда на Visa

Да утвърди Visa като иновативна компания

Кампанията насърчава картодържателите да избират методи за разплащане, различни от традиционните. Например да залагат на карти Visa, ако до момента са предпочитали да плащат кеш, или да изпробват новите възможности като безконтактни, мобилни и онлайн разплащания.

Кампанията е различна на всеки отделен пазар, като е съобразена със степента на навлизане на новите технологии за разплащане във всяка от 19-те страни.

„Visa предлага на своите потребители редица нови методи за плащане. Кампанията цели да представи удобството на нашите иновативни решения – плащаш така, както искаш, независимо къде се намираш, заяви маркетинг директорът на Visa Европа Мариано Дима.

"Новата Flow кампания е фокусирана върху позитивните емоции, които използването на нашите нови продукти и услуги поражда у хората. В телевизионната реклама тази идея е илюстрирана чрез възрастен човек, който става не само по-бърз и пъргав с помощта на новите ни предложения, но и се подмладява, докато бърза за рождения ден на своята внучка.

През последните пет години нашата комуникация беше последователна благодарение на Flow кампанията ни. Усилията ни бяха добре приети от нашите потребители и се надяваме, че и новата кампания ще има същия успех.”

През последните шест години, от първото пускане на кампанията със слоган “Животът тече по-гладко с Visa”, плащанията с карти Visa се увеличават от 883 млрд. на 1.3 трлн. евро годишно.

Съотнесено към всички разходи на европейците, това означава, че днес 1 на всеки 6.75 евро в Европа бива изхарчено с карти Visa спрямо 1 на всеки 9 евро преди старата на кампанията.

За този период стойността на бранда Visa достига своя исторически връх. В наскоро публикуваното проучване Brand Z за 2013 г. Visa за първи път е посочена като една от 10-те най-ценни марки в света.

В това време Visa се превръща и във водеща сила в онлайн, мобилните и безконтактните разплащания. През 2012 г. сумата, похарчена онлайн с карти Visa в Европа, за първи път надхвърля 200 млрд. евро, с 16% повече спрямо предходната година.

През последните години Visa еволюира от компания, фокусирана върху картовите плащания, в технологичен лидер. Комуникационната кампания допринася за това развитие, като повишава информираността на потребителите и налага новите методи за разплащане.

Иновацията стои в центъра и на новата Flow кампания. Тя има за цел да представи новите продукти на компанията и да изгради увереност у потребителите по отношение на тяхното изполване.

Кампанията е фокусирана върху това как се чувстват хората, когато използват Visa – защитени, уверени и окрилени – и ги насърчава да направят следващата стъпка в света на плащанията, за да стане животът им по-лесен и бърз.