„Шопинг до побъркване!“ – тази идея със сигурност е възможна в Ню Йорк. Кой турист може да откаже едно истинско шопинг изживяване по улиците на Голямата ябълка? Представяме ви 13-те най-луксозни и скъпи магазини в Манхатън:

Първо място: Oscar de la Renta

Средно около 2500 евро оставят клиентите в главния магазин на Oscar de la Renta. Магазинът се намира на луксозната улица Медисън Авеню. Сред клиентите му са Камерън Диас, Емили Блънт, Ан Хатауей и Хилъри Клинтън. Освен традиционна дамска мода и сватбени рокли, се предлагат и кожени изделия, глинени съдове, бижута и детска мода. Практично, нали?

Второ място: Giorgio Armani

2200 евро е средната сума, за която пазаруват клиентите във водещия магазин на миланската модна компания. Магазинът се разпрострява на площ от 4000 квадратни метра, разпределени на четири етажа, и се намира на ъгъла на Пето авеню и 56-та улица. На втория етаж има дори ресторант на Армани.

Трето място: Akris

Бронзовият медалист по отношение на продажбите отива при швейцарската модна къща Akris. Фирмата е създадена през 1922 година, а нюйоркският филиал се намира на Медисън авеню. Клиентите оставят средно по 2000 евро на посещение.

Четвърто място: Chanel

Френската луксозна компания Chanel отвори първия си бутик в Манхатън през 1986 година. Средната сума, която оставят клиентите при покупка, е 1600 евро. Най-продавани все още си остават класическите чанти, на име „2.55“.

Пето място: Brunello Cucinelli

По средно 1500 евро оставят клиентите на влизане във водещия магазин на Brunello Cucinelli. Италианската компания е известна с висококачествените си кашмирени дрехи.

Шесто място: Alexander McQueen

След пазаруване в Alexander McQueen клиентите излизат от бутика със средно по 1400 евро по-бедни.

Седмо място: Tom Ford

По средно 1360 евро оставят клиентите за покупка във водещия магазин на дизайнера Tom Ford, който оборудва звезди като Даниел Крейг (Джеймс Бонд) с ризи, костюми и слънчеви очила.

Осмо място: Lanvin

Най-старата оцеляла френска модна къща, Lanvin, откри през 2010 година своя основен магазин в Ню Йорк. Решението е изключително мъдро, тъй като магазинът е много успешен, а клиентите оставят по средно 1350 евро на касите.

Девето място: Ascot Chang

Малко по-малко – 1320 евро е средната сума, за която пазаруват клиентите в Ascot Chang. Фирмата е основата в Хонг Конг, а нюйоркският й филиал се намира на Медисън Авеню.

Десето място: Chloé

Най-печелившият магазин на парижката модна къща Chloé се намира на Медисън Авеню. Компанията е основана през 1952 година и успехът й се дължи на Стела Маккартни, която е главен дизайнер в периода от 1997 до 2001 година. Средната сума, която клиентите оставят в магазина, е 1300 евро.

Единадесето място: Kleinfeld Bridal

В този булчински бутик средната стойност, която клиентите оставят, е 1150 евро. Kleinfeld Bridal Store предлага най-големия избор в света на дизайнерски сватбени рокли и подходящите за тях аксесоари. И така вече повече от 60 години.

Дванадесето място: Vera Wang Bridal House

Известни личности като Виктория Бекъм, Дженифър Лопес и Алиша Кийс се омъжиха в пищните сватбени рокли на дизайнерката Вера Уанг. Средната покупка на клиентите на бутика се равнява на 1100 евро.

Тринадесето място: Prada

Основният магазин на миланската луксозна компания се намира на Бродуей и със своите изящни обувки, дрехи и чанти, правят среден оборот от около 1000 еввро на човек. В Ню Йорк компанията има още пет магазина.