Продаваш компанията си за 850 млн. долара и я купуваш за 1 млн.
През 2008 г. Майкъл и Сочи Бърч продават тяхната социална мрежа Bebo на AOL за 850 млн. долара. Предвид техните дялове в компанията, продажбата носи на семейство Бърч чиста печалба от около 600 млн. долара.
Малко след придобиването обаче Bebo се срива. Компанията страда отчасти от лошо управление от страна на AOL, както и от възхода на Facebook.
Ранди Фалко е главен изпълнителен директор на AOL по това време, а злополучното придобиване е една от причините той да бъде уволнен.
През 2010 г. компанията за дялово инвестиране Criterion Capital Partners купува Bebo за 10 млн. долара и се опитва да я съживи. Два месеца по-късно обаче Bebo подава заявление за фалит.
Сега Майкъл Бърч е купил компанията си обратно за 1 млн. долара. Той не е много сигурен какво ще прави с нея, но написа в Twitter, че ще се забавлява, докато се опитва да я наложи отново.
Bebo, която е съкращение от "Blog Early, Blog Often", е основана през 2005 г. от семейство Бърч. В пика си тя е имала 40 млн. потребители в цял свят.