Цените на най-известните лога са доста различни едни от други. Докато някои известни марки харчат милиони долари, за да създадат лого, други са платили по-малко от 110 долара. А някои успяват да бе платят и цент.

Twitter

Twitter купува своето лого чрез Microstock iStockphoto за 6 долара. Неговият създател Саймън Оксли разказа, че дори не мислел, че Twitter ще използва неговия дизайн, докато някой от компанията не се свързал с него за получаване на разрешение за „съживяване“ на птичката.

BP

През 2001 г., BP нае агенция Landor Associates, рекламната агенция Ogilvy & Mather и PR консултантите от Ogilvy PR, за да си гарантира, че те ще променят успешно старото лого BP Green Shield на новото Хелиос и провежда кампания, придружаваща промяната. Логото с жълтозелен слънчоглед представлява енергията в нейните многобройни проявления. Цялата смяна на марката е на стойност 211 милиона долара.

Nike

През 1971 г. съоснователят на компанията Фил Найт поръчва логото на студентката по графичен дизайн Каролин Дейвидсън. Когато тя приключила , Найт каза: "Не ми харесва ... но мисля, че ще ме хареса по-късно. " За работата си, Каролин е получила 35 долара .

През 1983 г. в знак на благодарност за работата Фил Найт подари на Дейвидсън златен пръстен с диамант с формата на логото на компанията, за който асе твърди, че струва 600 000 долара.

Олимпиада‘12

Логото, проектирано от Wolf Olins за Олимпийските игри през 2012 в Лондон, е на стойност около 625 000 долара .

Google

Google не ни струва нито стотинка, обявиха от компанията. През 1998 г. го създал Сергей Брин, след което то било променено няколко пъти, но основните елементи остават същите.

Pepsi

През 2008 г. Pepsi плати 1 милиона долара за Arnell за ребрандиране. Смяната на всички лога и етикети в света струваше още 1.2 млрд. долара.

Coca-Cola

Името Coca-Cola е изобретил счетоводител - Франк Робинсън. Той бил добър калиграф и написал думите Coca-Cola безплатно. Почеркът му е запазен и до днес в логото .

Landor Associate

През 2000 г. Landor Associate създаде лого, единственият реален елемент на "дизайн" в което е ъгловата скоба над буквата «t», показваща ангажимента на компанията да се движи напред. А буквите трябва да подчертаят откритостта и дружелюбието ѝ. Accenture се смята, че има най-скъпото лого в света: тя плати 100 млн. долара.

Microsoft

Развитието на новото лого през 2012 г., Microsoft е направила сама.

BBC

Когато през 1997 г. Би Би Си започна да се движи в посока към интернет и цифрова телевизия, а британският дизайнер Марти Лемби-Наир реши, че това е правилният път и създава едно общо лого - преди това всеки канал имала свое лого. Плащат му 1.8 млн. долара