Има ли място за предприемачество в България? Доколко младите хора са запознати с възможностите си за развитие и готови ли са да застанат зад идеите си? След големия успех, който пожъна миналата година, тази есен се очаква второто издание на бизнес форума „Youth to Business” или „Младежта към бизнеса”.

Youth to Business е най-голямото бизнес събитие в глобалната мрежа на студентската организация AIESEC. Целта му е да изгради мост между студентите и бизнеса, поставяйки ги в отворен диалог. Досегашният международен успех на форума се дължи именно на факта, че двете страни имат възможността да споделят и обменят информация относно своите нужди, виждания, идеи и цели. Темата тази година ще бъде „Предприемачество в България”.

С какво е по-различен този форум от многото подобни, случващи се у нас? Организиран от студенти за студенти, Youth to Business има за цел да даде шанс на амбициозните млади хора да получат ценни съвети и знания от успешни български предприемачи, да насърчи предприемаческия дух у младите и да ги вдъхнови за нови идеи.

В рамките на един ден ще се обсъждат и решават важни обществени проблеми, свързани с настоящото положение в държавата: иновации и предприемачество; мобилност на труда; корпоративна социална отговорност; лидерсто и работа в екип.

Участниците ще работят по зададени от фирмите - партньори казуси. По този начин ще имат възможност да се доближат до реалния бизнес свят. Очакват ги и уъркшопи с лекции от специалисти от компаниите-партньори, както и гост-лектори.

Youth to Business ще се състои на 26 октомври в УНСС. За участие се изисква регистрация в сайта на събитието, като право да кандидатства има всеки студент, независимо къде учи, както и наскоро завършили студенти.

На 23 октомври в УНСС ще се проведе Панаир на компаниите, където студентите ще имат възможност да се запознаят с фирмите-партньори и попълнят форма за кандидатстване на място.

Официален медиен партньор на събитието е Profit.bg.

За повече информация следете електронната страница на събитието: http://y2b.aiesec.bg/ и страницата във Facebook.