Социалната мрежа Facebook ще продава рекламни видеоклипове, които ще започнат да се излъчват тази седмица върху личните страници на потребителите, съобщава Wall Street Journal (WSJ). Според вестника, който се позовава на добре осведомен източник, пожелал анонимност, тези клипове ще се стартират автоматично, когато потребителят влезе в профила си, независимо дали от компютър или смартфон.

Очаква се социалната мрежа да съобщи за проекта си утре и той да започне в четвъртък, добавя WSJ, според който първият рекламен клип ще е на фантастичния филм Divergent, очакван в кината в началото на следващата година.

Излъчването на видеореклама бе отлагано няколко пъти през последните месеци от страх да не предизвика отлив на потребители, а освен това и технически проблеми.

Рекламните видеоклипове ще траят до около 15 секунди и могатда донесат до 2 млн. долара на ден на Facebook.