Над 7000 души са посетили онлайн форума на Мтел само за една седмица. Повече от 300 от тях са се регистрирали на http://forum.mtel.bg и вече са част от онлайн общността на компанията. Целта на екипа е не само да задържи вече привлечените фенове, но и да повиши броя на новите.

Двойно повече спрямо старта са и създадените теми – близо 160. Те са разпределени в четири основни категории -„Устройства“, „Разговори“, „Интернет и ТВ“ и „Забава“.

Категориите обхващат както теми, свързани с услугите и продуктите на Мтел, така и въпроси, вълнуващи феновете на модерните технологии.

С всеки изминал ден нарастват значително активността на потребителите и броят на коментарите във всички теми. Към момента те надхвърлят 1200. Стремежът на телекома е коментарите да нарастват не само като брой, но и да стават все по-полезни за потребителите.

Със създаването на корпоративен форум Мтел предостави на своите клиенти още един канал за комуникация с компанията. Мобилтел има за цел да запази изградените до момента критерии за скорост и достоверност при обслужването на постъпилите от потребителите въпроси.

Чрез форума любителите на мобилните технологии могат също да общуват помежду си, да обменят опит и да получават полезна информация за услугите на компанията.