Всички "харесваме" най-различни страници във Facebook по две основни причини – за да демонстрираме подкрепа и за да получаваме новини. При това положение е напълно логично някои страници да имат повече харесвания от други.

Това, което не е логично, е произволният начин, по който Facebook потребителите решават кои страници да харесат и кои да игнорират. Зад всяка страница като "I F*cking Love Science", предлагаща редовно полезна и интересна информация, има десетки страници със също толкова харесвания, които предлагат много по-малко интригуващо съдържание.

От Mashable са подбрали няколко страници, които Facebook потребителите са решили, че заслужават милиони харесвния. Това не означава, че тези страници са безполезни (въпреки че няколко от тях са), но човек може да се зачуди какво кара хора на брой колкото населението на Йемен, например, да се съберат в подкрепа на бонбонките Skittles.

Ето ги и тях:

Вин Дизел

Не е особено изненадващо, че милиони хора подкрепят актьор, който постоянно участва в някои от най-касовите филми всяка година, но си заслужава да се отбележи, че Дизел има повече "харесвания" от страниците Disney и Music. Той има повече харесвания и от населението на Италия.

Харесвания: 64 млн.

Skittles

Във Facebook има повече почитатели на Skittles, отколкото е населението на Северна Корея, въпреки че Денис Родман изглежда черпи вдъхновение и от двете.

Харесвания: 25 млн.

Вижте още: Някои от най-глупавите имена на Facebook страници

I Dont care How Comfortable Crocs Are, You Look Like A Dumbass (Не ми пука колко удобни са Crocs, с тях изглеждаш като глупак)

Тази странна армия от хора, настроени срещу Crocs, е все още заедно след пет години на нулева активност в страницата. Това се казва единство.

Харесвания: 1.5 млн.

Pringles

В страницата на Pringles във Facebook има повече хора, отколкото е населението на Австралия.

Харесвания: 26 млн.

"Dear Pringles, I cannot fit my hand inside your tube of deliciousness." (Скъпи Pringles, ръката ми не се побира във вашата вкусна кутия.)

Всяко общество си има отцепници, а от 26-те милиона фенове на Pringles, близо 1 милион не могат да се доберат до чипса, от който имат нужда, за да оцелеят.

Харесвания: 1.1 млн.

"A relationship is not a test so why cheat?" (Връзката не е изпит, така че защо да мамим)

Солидната логика зад този въпрос озадачава прелюбодейците от години. Всички останали обаче са озадачени как така броят на почитателите на тази сълзливо-сантиментална страница е по-голям от жителите на Чикаго.

Харесвания: 3.1 млн.

"MY SISTER SAID IF I GET ONE MILLION FANS SHE WILL NAME HER BABY MEGATRON" (Сестра ми каза, че ако събера 1 милион почитатели, ще кръсти бебето си Мегатрон)

Няма обяснение защо над 1 милион души подкрепят тази ужасна идея, но група хора, чийто брой е приблизително колкото населението на Филаделфия, все още го правят.

Харесвания: 1.5 млн.

Вижте още: Спамът във Facebook е бизнес за 200 млн. долара

"I HATE WHEN MY PARENTS ASK WHO I'M TEXTING." (Мразя, когато родителите ми ме питат на кого пиша sms-и)

Група хора, приблизително колкото населението на Нова Зеландия, мразят любопитните родители.

Харесвания: 4.2 млн.

"I HEART THE WEEKEND"

Събрани заедно хората, които "сърце" уикенда, са повече с около 100 000 от населението на Чехия. При наличието на толкова поддръжници в световен мащаб петъкът определено може да бъде обявен за неработен.

Харесвания: 10 млн.