"Калашников" прави нов бранд и сайт за 40 милиона рубли
Концернът "Калашников" е публикувал обява за създаване на бранд, гласи съобщение на сайт за държавни поръчки. Началната цена на договора е 20 милиона рубли.
Направените заявки ще бъдат разгледани и оценени до 15 май.
Освен това "Калашиников" иска да поръча и създаване на сайт - отново с начална цена 20 милиона рубли, информира БГНЕС.
Концернът "Калашников" бе регистриран през август 2013 г. Той е създаден на базата на две оръжейни предприятия в град Ижевск – Ижмаш и Ижевски механичен завод, част от корпорацията "Ростех".
Продукцията на концерна се изнася в 27 страни по света, в това число САЩ, Великобритания, Германия, Норвегия, Италия, Канада и т.н.